Subject: RE: Riigitee 22141 Haaslava-Vana-Kuuste tee km 0,00-1,61 jalgratta- ja jalgtee ehitamise põhiprojekt
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Herkki Rõõm' <[email-masked]>,'Tõnu Muru' <[email-masked]>
Date: Sat, 6 Jul 2024 23:41:10 +0300

Tere

Esitame kooskõlastamiseks parandatud Aardlapalu-Aardla JJT põhiprojekti.
Materjalid asuvad projektipangas:
<https://infradaou-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/pavel_infradaou_onmicr
osoft_com/EsJcZDAgHDRArkNkTwj-e88BsruUnXciKQveMsvOo5A38w> 23024
Aardlapalu-Aardla JJT

Lugupidamisega

Pavel Karev

Infrada OÜ

55530349

From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Sent: teisipäev, 25. juuni 2024 07:39
To: [email-masked]
Subject: Riigitee 22141 Haaslava-Vana-Kuuste tee km 0,00-1,61 jalgratta-
ja jalgtee ehitamise põhiprojekt

Tere,

Olete esitanud meile kooskõlastamiseks töö nr 23008 „Riigitee 22141
Haaslava-Vana-Kuuste tee km 0,00-1,61 jalgratta- ja jalgtee ehitamise
põhiprojekt“

Projekti osas on järgmised märkused:

1.	Ületuskoht riigiteel nr 22140 – lahendama peab ka 22140 vasakul
teepoolel oleva ühendustee osa

2.	Bussipeatus – Anikiva, paremal teepoolel. Tegemist on täna
postipeatusega. Äärekiviga ooteala ei saa rajada vastu riigitee katet.

Postipeatusele tuleb näidata lihtsalt ooteala (vastavalt meie juhendile
bussipeatuse rajamiseks)

3.	Liiklusmärgid 435 ja 445 tuleb näidata kogu projekti ulatuses
vastavalt ettenähtud asukohtadesse

Seletuskirjas:

Ei saa olla sellist märkust – vastavalt vajadusele – Tegemist on
projektiga ning projektis tuleb kõik liikluskorraldusvahendid koheselt ära
näidata.

4.	Sepa tee (tee nr 1850001) ristmik – projekteeritud raadiused
peavad siin olema suuremad kui 5. Pakuksin et R9 võiks olla piisav.

5.	Bussipeatus Aardla, paremal pool riigiteed – projekteeritud on
peatuse laiendus. Vajalik on näha siin lõikejoonist.

6.	Sademevee lahendus on küsimusi tekitav – projekteeritud on uued
kraavid, kohati on truubid rajatud ja kohati pole???. PK 3.72 truup
kõrgemal kui kraav, miks on sinna vaja kahte truupi?

7.	Projekt peab olema ka lahendus kuidas  antud teeprojekt viiakse
kokku riigitee 22140 teeprojektiga

Korrigeeritud ja täiendatud projekt palume esitada uuesti e-posti
aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet